نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

9-Day.Blog.ir

دست نوشته ها، تحلیل ها و نقطه نظرات یک بنده حقیر...
http://drash.blogsky.com

بایگانی
آخرین مطالب
پایگاه مجازی فارسی زبان مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله

پایگاه تحلیل های دانشجویی

عموروحاني

ایرانی زندانی در آمریکا

شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 آمریکا به کجا می رود...

شهرزاد امیرقلی نیز از سال 2007 تا کنون در زندان به سر می برد به اتهام صادرات عینک دید در شب به ایران.
درباره ی شهرزاد نگرانی های زیادی وجود دارد.چند روز پیش او توانست با دنیای خارج ارتباط برقرارکند و اعلام کردبه خاطر رفتار بد با او در زندان 2بار عمل جراحی انجام داده و یک بار سکته کرده. او خبر از شکنجه ی خود در زندان داده. جالب است که در آمریکا از او دعوت کرده بود برای کاری اداری به آن کشور سفر کند و حتی بلیط هواپیما هم برایش تهیه کردند ولی در فرودگاه چیزی جز دستبند و بعد از آن شکنجه منتظرش نبود. او مادر سه فرزند است و البته آمریکا مدعی است که همسر سابق او محمود سیف سعی در صادرات عینک های دید در شب از اتریش به ایران را دارد و این در حالی است که شهرزاد در غیاب او بازداشت و از سوی دادگاه فدرال محکوم به 5 سال زندان شده. شهرزاد به پرس تی وی گفته حالا بعد از آزادی سارا شورد و نامه هایی که به رئیس جمهور ایران نوشتن، متوجه شده اند که من ساکت نخواهم ماندو خانواده ام در ایران برای حمایت از من اقدام خواهد کرد. در سه چهار ماه گذشته نامه های زیادی به رئیس جمهور احمدی نژاد نوشته ام و ضمن آگاه کردن او در باره ی شرایطم، خواستار اقدام برای احقاق حقم و حمایت شدم. از ایشان خواسته ام در دادگاه های بین المللی طرح شکایت کنم زیرا در آمریکا عدالتی وجود ندارد.پس از آزادی سارا شورد، رسانه های آمریکا و جهان می خواهند حقیقت را بگویند ولی دولت این کشور اجازه نمی دهد.
کل پرونده ی دولت آمریکا علیه من جعلی و ساختگی است. ما در اصل گروگان های آنان هستیم.
من 18 ماه تا زمان محاکمه ام در کمپ زندان فدرال میامی که مکانی وحشتناک و پر از افرادشرور است بودم و در این مدت رنگ آفتاب را ندیدم. آمریکا می خواست شوهر سابقم را دستگیر کند به همین علت تصمیم گرفتند من را به این کشور دعوت کنند، به زندان بیاندازند و بعد از من جاسوسی بسازند که شوهرش را بر خلاف منافع ایران به آمریکا تحویل دهند.
او در 19دسامبر2007 (28/ آذر/86) در فرودگاه میامی دستگیر شد و تاکنون در زندان می باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی