نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

9-Day.Blog.ir

دست نوشته ها، تحلیل ها و نقطه نظرات یک بنده حقیر...
http://drash.blogsky.com

بایگانی
آخرین مطالب
پایگاه مجازی فارسی زبان مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله

پایگاه تحلیل های دانشجویی

عموروحاني

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۰۰

یک نظر جالب دیگه از یک خواننده وبلاگ با عنوان سبز  

 جواب سوالاتتان:
چرا شما وقتی امریکا به افغنستان حمله میکنه از امریکا انتقاد میکنی؟لابد طرفدار طالبان هستی؟
چرا وقتی که حزب الله در جنگ پیروز میشود وزنهای لبنانی با تکپوش در میان خیابان  میرقصد سید حسن نصرالله و شما حزب االه هاهیچ واکنشی نشان نمی دهی؟ (چون انجا لبنان است)فرض بر این که بنر امام حسین را اتش زدند؟البته فرض ،که نزدند!کشتن 8 نفر به گزارش از پرس تیوی در  روز عاشورا روز حرام گناه نبود؟بقول شما اینها یهودی بودند اینها بهایی بودند،ایا هرکس که اعتراضی داشت را باید کشت یا باید دستگیر کرد  دادگاه تشکیل داد ،اگر مجرم بود مسئله ای نیست اعدام کرد،،نه اینکهمردم را به بهانه اعتراض و اغتشاش کشت،
و در پایان یک  توصیه بیاید از دین استفاده ی ایزاری نکنیم،ملت بحرین را کشتند اعتراض کنیم اما 1000نفر از مردم سوریه را بکشند دم برنیاوریم!
بیاید دین را از بازیهای سیاسیمان جدا کنیم،نه اینکه از سیاستمان جدا کنیم،از بازیهای سیاسیمان جدا کنیم


و اما پاسخ بنده:

ببین برادر عزیز من که نمی گم هر کی اعتراض داره بی دینه! اما هر کی در روز عاشورا اغتشاش کرد واضحه که بی دینه. یکی از رفقای داداش ما هم عاشورا رفته بود اعتراض کنه اما وقتی دیده بود کف و سوت زدند برگشت. من خودم با چشم هام دیدم بنر نیم سوخته امام حسین رو . هر کس حق اعتراض به نتیجه انتخابات را داره اما هیچ کس حق آتش زدن شهر رو که نداره. خودت اگه دقت کرده باشی میبینی که ابتدا با شعار ::رای من کجاست:: شروع شد اما انتها به چیز دیگری ختم شد. البته آمارت راجع به پرس تی وی غلطه چون اونطور که من می دانم ۲ نفر آمار کشته شدگان در عاشورا بود. بد نیست فیلم پرس تی وی رو آپلود کنی و لینکشرو برای من هم بزاری تا با هم بررسی کنیم. اما اون دونفر رو هم کسان دیگه ای کشتند. من خودم روز عاشورا با دقت دیدم که نیروی انتظامی ازصلاح استفاده نکرد. البته در اظهارات مدحی اعلام شد که ترور خواهرزاده موسوی کار کی بوده. انقدر این مساله واضحه که نیاز به استدلال نداره. اما کاش شبکه ::اخبار سوریه:: رو هم نگاه می کردی و خیلی چیزها دستت می آمد. برای قضاوت باید هر دو طرف رو ببینی هم بی بی سی رو ببین هم الاخبار سوری.
و این که حرف درستی زدی:  باید دین را از بازیهای سیاسیمان جدا کنیم،نه اینکه از سیاستمان جدا کنیم 

راستی انتقاد از آمریکا معناش حمایت طالبانه؟ وقتی طالبان در افغانستان قدرت رو به طور کامل در دست گرفت و دولت تشکیل داد و هنوز دنیا از آن روی سکه طالبان خبر دار نشده بود تمام دنیا به جز دو کشور ابراز خوشحالی کردند. روسیه چون طالبان آنها را از افغانستان بیرون کرده بودند و ایران . در آن هنگام رهبر انقلاب اعلام کرد عده ای به اسم اسلام در حال ترویج افراط گری هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۰۰

در این مستند(الماسی برای فریب) اسنادی بسیار رسوا
کننده برای اپوزیسیون و سرویس های جاسوسی غرب به نمایش گذاشته می شود.در این مستند
هم نوایی ضد انقلاب منفور با پول و دلار های بیگانه و برنامه های سرویس های جاوسی
غرب برای براندازی و استفاده ابزاری از اغتشاشگران به وضوح مشخص است.با هم گوشه ای
از ضربه های مهلک اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی ایران به اپوزیسیون خارج نشین و
سرویس های جاسوسی غرب را ببینیم:

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۰۰

جالبه.  

بعد از دو سال انتظار بالاخره یک اظهار نظر، آخرش هم توی Gmail Buzz بطور اتفاقی عکس زیر رو دیدم . البته نمی توان تایید یا رد کرد . اما در هر صورت آقای موسوی خیلی دیر به فکر این اظهار نظر افتادند . البته ان شا الله که از ته دل گفتند. 

 

 

 

اما سوال اصلی  

آقای موسوی چرا آن موقع که بارها و بارها هیلاری کلینتون از شما و رفقایتان حمایت کرد حرفی نزدید؟ 

چرا وقتی رئیس رژیم صهیونیستی شما و رفقایتان را بهترین سرمایه اسرائیل منحوس خواند دم برنیاوردید؟ 

چرا وقتی اوباما برای شما و رفقایتان ابراز نگرانی می کرد لب تر نکردید؟ 

چرا وقتی رقاصه ها و فراری های ضد انقلاب در دنیا هیاهو بپا می کردند ساکت بودید؟ 

چرا وقتی هیلاری کلینتون مستقیما از کمک نقدی چند میلیون دلاری به شما و رفقای سبزتان حرف می زد احساس خطر نکردید؟ 

چه شده که امروز این اظهار نظر را می شنویم! 

البته مانند این گونه تفکر را قبل تر ها هم از میرحسین موسوی شنیده ایم!  

آن موقع ارازل و اوباش و تروریست و منافق هایی را در خیابان دیدم در عاشورا. دیدم با چشم خود زنی را که دستمال آغشته به بنزین را به مردم می داد و می گفت با هر کدام یک سطل زباله آتش بزنید. نمی دانم آقای موسوی، در تفکرات شما اینان ملت خداجو هستند؟ کسی که به عزادار امام حسین حمله میکند خداجوست! من خودم آثار و بقایای این حمله را دیدم از نزدیک. دیدم بنرهای امام حسین را که نیمه سوخته بود. البته شما راست می گفتی ملت خداجو آمدند. با دیدن این وضع ملت خداجو در روز عاشورا مراسم ها را رها کردند و به قول شهید مطهری شمر زمان خود را شناختند و به خیابان آمدند تا عاشورا را بهتر درکنند. هیچ وقت صحنه های درگیری را فراموش نمی کنم. ماموری پلیس ضد شورشی را با موتور از مقابل من بردند که هیچ چیز ازش باقی نمانده بود. البته ملت خداجوی آقای موسوی این بلا را سرش آورده بودند.  

بد نیست آقای موسوی یک تعریف جدید از ملت خداجو  هم ارئه کنند! 

 

با این دل پر از قصه چه کنیم

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۰۰

امروز یک سر به blogsky زدم ببینم نظر جدید هست یا خیر با یک نظر جالب که برای مطلب "پرونده ای برای عزت الله سحابی" بود روبه رو شدم و چون احساس کردم از روی خلوص نیت هست کپیش کردم تا رفقا هم بخونندش. 

::متن نظر:: 

 

بد نیست در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی نقبی به اندیشه های اون بزرگوار بزنیم، شاید راهگشا باشه البته برای دلی که مریض نباشه.
شنیدم که در تایید مهندس موسوی امام فرموده ایشان به قیامت اعتقاد دارید و این کلام در مقابل کسانی گفته شده که مندس موسوی رو متهم به چپ بودن یا مصدقی بودن کردند، که البته از نظر من هر دوی ایناها عیبی ندارن ولی احتمالا برای قشریون و متحجرین عیب خیلی بزرگی محسوب میشه.
در وهله اول این کلام یعنی تایید اسلام مهندس موسوی از جانب مرجع بزرگ شیعه
این جالبه که اکثر زعمای قوم متحجر در این لایه بیرونی باقی موندن و کسی فکر دیگه ای نکرد.
گذشت و گذشت تا رسیدیم به امروز، که میبینیم افراد کشته میشن، به زندان میفتن و ...
و همه اینها به اسم اسلام انجام میشه، اسلامی که اصولش توحید و معاد و نبوته
در عین حال ما اعتقاد کسانی که به قیامت اعتقاد دارن در اعمال و رفتارشون همیشه سعی میکنن حق رو مراعات و حدیث داریم که حق رو بر اساس افراد نسنجیم
و امروز ثابت شده که بصیرت قلابی سبب ایجاد فتنه رمالی و جریان انحرافی میشه!
بصیر واقعیه کسیه که خدا رو ناظر بر اعمالش در همه حال بدونه و بتونه خدا رو همه جا ببینه، به گفته پیر سفر کرده، عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید
جالبه، همه اینها بر میگرده به معتقد بودن یا نبودن به قیامت!
امام خمینی سالها پیش بصیرت واقعی رو در مورد مهندس موسوی تشخیص و در مورد ایشان گفت که او به قیامت اعتقاد دارد
و همین قضیه باعث حق جو بودن ایشون شده
اگر حضرتعالی و امثال شما ذره اعتقاد به قیامت داشتید، اینجوری عاقبت خودتونو فدای مصالح دنیوی یکی دیگه نمیکردید و حداقل ذره ای حق مدارتر میبودید.
جناب من فکر میکردم درون بلاگ اسکای از وجود امثال شما خبری نیست، امروز فهمیدم که زهی خیال باطل. 

 

اما در اسرع وقت پاسخ این نظر رو تنظیم می کنم و در وبلاگ قرار می دم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۰۰

تصاویر: «کت» هفتمین ثروتمند ایران روی بیلبوردهای پایتخت  

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۰۰

جای شما خالی چند روز پیش خدمت استاد رحیم پور ازغدی بودیم در همدان. بالاخره رفقا تونستند بعد از 15 سال ایشان رو  بیارند همدان. در سالن بودیم قبل از شروع سخنرانی استاد کلیپی از زندگی امام  از ابتدا تا انتها پخش شد. یکی از رفقا که هم سن خودم بود(21) و امام رو اصلا ندیده ( متولد 69 می باشد و امام سال 67 فوت کرد) به محض پخش صحنه های فوت امام و اقدامات پزشکی روی اما زد زیر گریه . گریه ی اساسی و بلندی کرد. و جالبه خیلی سعی می کرد گریش رو از همه مخفی کنه . برای من خیلی جالب بود که اصلا این رفیق ما امام رو ندیده . حتی در زمان امام نفس هم نکشیده بعد این طور گریه می کرد! 

حالا می فهمم وقتی آقای خامنه ای می گه : «امام تو شاهد باش جوانان راه تو را ادامه می دهند» یعنی چه ؟ 

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۰۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۰۰

مراسم تشیع عزت الله سحابی صبح روز چهارشنبه بود. هاله سحابی فرزندش نیز در مراسم جان سپرد. اما ادعای عجیب سایت ها و شبکه های ضد انقلاب جالب است. 

 

 

 البته بهتر بود ضد انقلاب حرف خود را یکی می کرد و بعد اعلام می نمود 

 

 

 

البته صدای آمریکا هم نقل متفاوتی داشت 

اما واضح است که مامورین امنیتی باید در آنجا تمام تلاش خودرا بکنند که تشیع بدون درگیری و جنجال انجام شود . حالا چه رسد به اینکه یک مامور جوان با پنجه بکس به خانوم سحابی ضربه بزند . البته کاربر دیگر بالاترین همین را نقض کرده و ادعای دیگری را مطرح کرده. بماند این ادعاها. 

اما واقعیت چه بوده: 

یک شاهد عینی نیز از لحظه ایجاد ناراحتی قلبی برای هاله سحابی گزارش داد که خانم سحابی در جلوی جمعیت در حال حرکت بود که ناگهان غش کرد و به روی زمین افتاد و کف سفید از دهانش خارج شد.

در این شرایط مأموران انتظامی حاضر در مراسم از برخی نزدیکان وی می‌خواهند که او را به یک مرکز درمانی منتقل کنند که پس از مقداری تعلل، یکی از اقوام سحابی خودروی شخصی خود را جهت انتقال هاله سحابی به درمانگاه می‌آورد و چند تن از مأموران انتظامی نیز برای انتقال هاله سحابی به داخل اتومبیل کمک می‌کنند.

این شاهد عینی با یادآوری اینکه در زمان انتقال هاله سحابی به داخل خودرو برخی افراد با تلفن‌های همراه خود فیلم‌برداری کردند، افزود: بر خلاف برخی شایعات منتشر شده خودرو متعلق به یکی از بستگان خانواده سحابی بود و هاله سحابی را به مرکز فوریت‌های پزشکی لواسان منتقل کرد.

اما در شرایطی که یحیی مشایخی فرزند هاله سحابی در همان دقایق نخست به سابقه بیماری قلبی مادری خود و درگذشت وی بر اثر ایست قلبی تأکید کرد، برخی رسانه‌های ضد انقلاب با تلاش برای احیای پروژه ناکام کشته‌سازی ادعا کردند که وی بر اثر ضرب و شتم نیروهای امنیتی جان باخته است. این در حالی است که بر اساس سوابق پزشکی هاله سحابی، وی مشکل قلبی، قند و فشار بالای خون داشته است.

مرکز فوریت های پزشکی گزارش داده است که هاله سحابی در پی شرکت درمراسم تشییع پدر، دچار هیجان روحی زیاد شده و در ناحیه قلب خود درد شدیدی احساس می کند که پزشک خانواده آقای سحابی او را تحت مداوای اولیه قرار می دهد. اکبر دلاور کارشناس این مرکز گفت که خانم سحابی دچار ایست قلبی شده و تلاش پزشک حاضر در محل برای احیای قلب او بی نتیجه بوده است. 

اما بد نیست نظر امام را هم راجع به ملی گرایان بدانیم: 

این هایی که فریاد می زنند که باید دموکراتی باشد ٬ این ها مسیرشان غیر از ماست. این هایی که اسمی از اسلام نمی آورند و اجتناب می کنند از این که اسمی از اسلام بیاورند٬ در عمرشان بسم الله الرحمن الرحیم را نمی خواهند بگویند٬ این هایی که نوشته هایشان را بخوانید ببینید که از جمهوری اسلامی اصلش صحبتی نیست٬ این هایی که از این فداکاری که روحانیون کرده اند و قدم اول را روحانیون برداشته اند٬ ۱۵ خرداد ٬ ۱۵ خرداد روحانی است و باید تعطیل شود برای روحانی٬ نهضت روحانیت٬ این هایی که می بینید که اجتناب از این دارند و حتما باید اسم دیگری روی آن باشد٬ اسلام نباشد هر چه می خواهد باشد٬ این ها سرپوش می خواهندبگذارند روی مقاصد خودشان٬ آن مقاصدی که برخلاف مسیر ماست٬ با اسم یک نفری که ملی است. مسیر ما مسیر نفت نیست٬ نفت پیش ما مطرح نست. ملی کردن نفت پیش ما مطرح نیست٬ این اشتباه است. ما اسلام را می خواهیم٬ اسلام که بیاید نفت هم مال خودمان می شود.مقصد ما اسلام است. 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۰۰