نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

9-Day.Blog.ir

دست نوشته ها، تحلیل ها و نقطه نظرات یک بنده حقیر...
http://drash.blogsky.com

بایگانی
آخرین مطالب
پایگاه مجازی فارسی زبان مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله

پایگاه تحلیل های دانشجویی

عموروحاني

اولین یادداشت

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۸۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

سلام 

این اولین یادداشت من در وبلاگ جدیدمه 

من این وبلاگ رو با هدف انتشار دیدگاه های خودم در رابطه با مسائل جاری کشور ایجاد کردم .

احساس می کنم وبلاگ نویسی ارزشی در جامعه امروز ایران با شتاب بالایی روبه حرکت به سمت جلو است و من وظیفه خودم می دونم که تا حد توانم به این شتاب تسری ببخشم... . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۱۴

نظرات  (۱)

سلام
خیلی مسخره است که مطالبی در وبلاگ دارید که برای قبل از افتتاح این سرویس (بلاگ) هست. این کار نوعی فریب کاریه برادر من
این کارهاست که نمیذاره جلوه خوبی از بچه های ارزشی شکل بگیره. متاسفانه هر توجیهی هم بیارید منطقی نیست.
موفق باشید
پاسخ:
شروع وبلاگ در سال 88 بر روی سرور بلاگ اسکای بود، بعد از راه اندازی سرویس وبلاگ بلاگ، از بلاگ اسکای اسباب کشی کردم و به بلاگ آمدم، آدرس وبلاکگ اولیه http://drash.blogsky.com ، زود قضاوت می کنید!
اسباب کشی از اون سرویس به این سرویس توسط نرم افزار مهاجرت که از نرم افزار های گروه بیان هست صورت گرفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی