نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

9-Day.Blog.ir

دست نوشته ها، تحلیل ها و نقطه نظرات یک بنده حقیر...
http://drash.blogsky.com

بایگانی
آخرین مطالب
پایگاه مجازی فارسی زبان مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله

پایگاه تحلیل های دانشجویی

عموروحاني

متن کمپین یک میلیون امضا در حمایت از بیداری اسلامی

سه شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بسمه تعالی 

 

کمپین یک میلیون امضا در حمایت از جنبش بیداری اسلامی   

 

 

اینک که پس از قرن ها سکوت، مسلمانان بسیاری از کشورهای عربی در مقابل حکومت های فاسد و خودکامه خود به قیام برخواسته اند و ندای آزادی از قید ستم سر می دهند، ندای (ارحل،ارحل) مردم منطقه خطاب به حکام فاسد خود، تمام دنیا را فرا گرفته و رعشه بر تن این ستمگران افکنده است. سران این حکومت های جابر و فاسد چهره واقعی خود را نمایان کرده و نقاب از درون شیطانی خود برداشته اند و برای استمرار دوران حکمرانی شان ملت خود را به قربانگاه می کشانند.

 

غافل از آنکه همانگونه که خون جوانان ما نهال انقلاب اسلامی ایران را آبیاری نمود خون مسلمانان بحرین ،یمن، عربستان، لیبی هم نهال جنبش بیداری اسلامی را آبیاری خواهد کرد.

 

آنچه در این ماجرا شرم آور است رفتار مدعیان دموکراسی و سکوت مضحک کشورهای غربی در قبال کشته شدن مسلمانان به ویژه شیعیان بحرین است.

ما دانشجویان ایرانی ضمن محکوم کردن سران برخی کشورهای عربی که اختیارشان بی شک در دست صاحبان آمریکایی شان است به ویژه خائنان حرمین؛ آل سعود رسوا که اینک در خاک بحرین مشغول به خاک و خون کشیدن مردم این کشورهستند به این حاکمان ستمگر هشدار می دهیم که به آینده خود بیشتر بیاندیشند.

 

ما بی تفاوتی وقیحانه مجموعه های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد و رییس آن را که در قبال این همه تجاوز و وحشیگری سکوت پیشه کرده و با کمال وقاحت دم از حقوق بشر می زنند محکوم می کنیم.

ما توجه کلیه حکام ستمگر را به این نکته جلب می کنیم که هرگز در مقابل این همه جرم و جنایت سکوت نخواهیم کرد و تاآخرین قطره خونمان جهت رسوا کردن همه دروغگویان و به پایین کشیدن تمامی ظالمان از اریکه قدرت تلاش خواهیم کرد.

 

جامعه دانشجویان ایران ضمن اعلام بیعت با تمامی آزادیخواهان جهان اعلام می دارد هرگز برادران مسلمان خود را تنها نگذاشته و در هر جبهه ای که لازم باشد به مبارزه با ظالمان برخواهد خواست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی