نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

9-Day.Blog.ir

دست نوشته ها، تحلیل ها و نقطه نظرات یک بنده حقیر...
http://drash.blogsky.com

بایگانی
آخرین مطالب
پایگاه مجازی فارسی زبان مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله

پایگاه تحلیل های دانشجویی

عموروحاني

توهین به مردم به سبک اعتدال

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ب.ظ

توهین علنی مشاور رییس جمهور به نیمی از خالقان حماسه سیاسی

 


 

 

اکبر ترکان که این روزها به ابوالمشاغل دولت مشهور است و عده ای اعتقاد دارند، شاید او مشایی این دولت شود در اظهاراتی قابل تامل و در مصاحبه با روزنامه آرمان -متعلق به طرفداران اکبر هاشمی رفسنجانی- گفته:


شما فکر نکنید که یک نفر در مملکت وجود دارد که می‌گوید من قانون را قبول ندارم؛ بلکه این یک جریان مشخص بود که می‌گفتند ما قانون را قبول نداریم. اکنون 49.5 درصد آرا را شامل می‌شوند. این 49.5 آرا کسانی بودند که در مقابل جریانی که مقابل قانون ایستاد سکوت کرد. این 49.5 درصد سکوت کردند و نگفتند که تو بی‌جهت فکر کردی که می‌توانی قانون را قبول نداشته باشی.

براستی علتی اینگونه اظهار نظرها  چیست و آیا این تیپ سخنان دردی از دردهای بی شمار این روزهای مردم را دوا می کند؟ آیا این گونه اظهارنظر ها هم راستا با خط مشی دولت راستگویان است؟ اگر هست که هیچ1 ! اما اگر نیست، پس چرا اشخاص حاشیه داری همچون اکبر ترکان که سابقه حواشیش در این دولت به مورد مذکور برنمی گردد و موارد دیگری از تشویش اذهان را در همین مدت صد و چندی روزه در کارنامه خود دارد همچنان یکه تاز عرصه رسانه دولت هستند؟
افلا یعقلون؟

 

1 البته این "هیچ" از نوع تاسف است!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی