نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

9-Day.Blog.ir

دست نوشته ها، تحلیل ها و نقطه نظرات یک بنده حقیر...
http://drash.blogsky.com

بایگانی
آخرین مطالب
پایگاه مجازی فارسی زبان مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله

پایگاه تحلیل های دانشجویی

عموروحاني

به مناسبت اولین قسمت سریال وزین مختارنامه

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

تنهاترین سردار

امروز جمعه اولین قسمت مختارنامه را داد . خوش ساخت است و می توان گفت دست آقای میرباقری درد نکند . وسط های قسمت اول صحنه ی دلخراشی تصویر شد . صحنه ای که امام حسن (ع) خسته از مکر و حیله ی کوفیان با پای زخم برداشته و با اندک سپاه باقی مانده وارد مدائن شد . اشک چشم آدم را خیس می کرد . من کلی با خودم کلنجار رفتم که جلوی خانواده خلاصه نیاید این اشک . ناگهان یاد رهبری خودمان افتادم . دلم بد جوری به مظلومیتش سوخت . دوباره ذهنم پرید ...

یاد کلیپ صوتی مبایلم از آقای دانشمند افتادم . به طور منطقی ثابت می کرد حضرت قائم حتی از امام حسین هم تنهاتر است  . جالب می گفت . می گفت : امام حسین با تمام مظلومیتش حضرت ابوالفضل را داشت , علی اکبر را داشت , حضرت زینب را داشت  , امام سجاد را داشت , حبیب را داشت . امام زمان که را دارد ؟ من و تو ؟!؟!؟

خوش بحال امام حسن (ع) حداقل اندک سپاهی برایش باقی ماند تا او را همراهی کنند ...

همان اندک سپاه حضرت حجت (عج) کجاست ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی