نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

9-Day.Blog.ir

دست نوشته ها، تحلیل ها و نقطه نظرات یک بنده حقیر...
http://drash.blogsky.com

بایگانی
آخرین مطالب
پایگاه مجازی فارسی زبان مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله

پایگاه تحلیل های دانشجویی

عموروحاني

آقای صادق لاریجانی لطفا گوش کنید

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

عجیب بود، دفاعیات آقای صادق لاریجانی پس از شاهکارش بسیار عجیب بود . می گفت: همه در مقابل قانون باید یکسان باشند. می گفت: حرف ما بسیجی و حزب اللهی نیست ، حرف ما جرم و مجازات است. می گفت: اونموقع که آقایان داشتند استراحت می کردند ما داشتیم با فتنه گران برخورد می کردیم. می گفت: من یک سال پیش گفتم سران فتنه مجرمند. می گفت: می خواهید من رو مقابل حزب اللهی ها قرار بدهید؟ می گفت: من دست بسیجی رو می بوسم.

اما نمی گفت اگر همه باید مقابل قانون یکسان باشند پس چرا خاندان هاشمی نباید در مقابل قانون پاسخگو باشند . پس چرا مهدی هاشمی محاکمه نمی شود . یعنی نمی شود مهدی هاشمی را غیابی محاکمه کرد؟ مهدی هاشمی پیشکش . اصلا می گوییم او در ایران نیست و فرار کرده و نمی توان او را محاکمه کرد ! فائزه چی؟ او را نیز نمی توان محاکمه کرد؟ جرمش معلوم نیست؟ یا مثلا پایگاه مردمی دارد و دستگیریش موجب بلوا و آشوب می شود؟ یا این که آقایان خوش ندارند محاکمه شود؟ خیلی عجیب است این حرف آقای صادق لاریجانی « من یکسال پیش هم گفتم سران فتنه مجرمند » . آیا صرف گفتن ایشان کافی است؟ بابا آقای لاریجانی انقدر با فتنه گران برخورد قاطع نکن! اصلا بنده ی حقیر اعتقاد دارم این برخورد قاطع ریشه ی هرگونه فتنه انگیزی در آینده ی نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران را خشکاند! مشخص است وقتی حسین قدیانی و بچه حزب اللهی ها و بسیجی ها لب به انتقاد بگشایند از نظر آقای لاریجانی و دادستان می شود مصداق جرم . حالا باز جای شکرش باقی است نگفتند جنایت! وقتی مصداق برخورد قاطع با سران فتنه می شود یک اظهار نظر آن هم یک سال پیش پس بسیار منطقی است که انتظار محاکمه و اجرای حکم عادلانه می شود جرم! آقای صادق لاریجانی، رئیس قوه ی قضائیه ما نمی خواهیم بدانیم شما یک سال پیش چه گفتید، ما می خواهیم بدانیم از یک سال پیش تا امروز شما در قبال فتنه گران چه کردید؟ آیا این بد است؟ آیا این جرم است؟ پس اگر جرم است ما را هم دستگیر کنید!

 جالب است که آقای صادق لاریجانی گفته : حرف ما بسیجی و حزب اللهی نیست، حرف ما جرم و مجازات است. آیا واقعا حرف شما در این قضیه جرم و مجازات است؟ پس تعریف شما از جرم واقعا باید شنیدنی باشد! حتما فردا روزی اگر یک بچه بسیجی یا حزب اللهی از وضع مجلس و مثلا وام های 100000000(صد میلیون تومان) به نمایندگان در ابتدای کار مجلس هشتم یا مثلا قانون حمایت از دله دزدی های آقای ... ، ببخشید قانون دانشگاه آزاد انتقاد بکند این هم می شود مصداق جرم! آیا شما نمی دانید این نوع تفکر است که باعث شده علی رغم حرف بابایمان که بسیار هم تاکید دارد فضای آزاد اندیشی در دانشگاه ها برقرار شود این مهم اتفاق نمی افتد. چطور وقتی آقای زیبا کلام در مناظره می گویید اندیشه های امام برای زمان خودش است و عملا تکرار همان حرف های امثال گنجی را می کند مصداق جرم شناخته نمی شود؟ آیا مصداق جرم فقط شامل انتقاد از برادران و صد البته خودتان است؟

جالبتر از همه این جمله ی آقای صادق لاریجانی است « اونموقع که آقایان داشتند استراحت می کردند ما داشتیم با فتنه گران برخورد می کردیم ». لابد آقای لاریجانی و رفقا و صد البته برادرانشان بودند که 8 ماه هر روز در خیابان ها مقابل عده ای آشوب گر می ایستادند و از جان و مال و ناموس مردم حفاظت می کردند! آنان بودند که ده ها شهید در این 8 ماه تقدیم انقلاب کردند. آن ها بودند که در فضای اینترنت به مبارزه جدی با موج حملات سبزها می پرداختند. و البته آن ها بودند که افتضاح کهریزک را برقرار کردند که در نهایت بابایمان حکم تعطیلیش را داد. جالب است علی یشان که اصلا آتش بیار معرکه بود. تا آخر ایستاد ببیند پیروزی با کیست بعد اعلام موضع کرد یعنی وقتی بوی الرحمن سبزها بلند شد! البته آقای لاریجانی راست می گوید که ما داشتیم با فتنه گران برخورد می کردیم. بالاخره ایشان یک سال پیش قاطع ترین برخورد با فتنه گران را انجام داده یعنی گفته « من یک سال پیش هم گفتم سران فتنه مجرمند ». (هر کس این متن را می خواند مدیون است اگر اسفند دود نکند) .

آقای صادق لاریجانی فکر می کند که مثلا این یک توطئه است تا ایشان را مقابل بچه حزب اللهی ها قرار دهند. گذشت این سال ها ثابت کرده هر آنکس که اهل مصامحه و مصلحت اندیشی های بیهوده و هزاران سیاست بازی بوده کسی است که از دل های بچه بسیجی و حزب اللهی بیرون می رود و هر کس تا هر زمان که روحیه ی انقلابی و مبازره با اشرافیت را در خود حفظ کند و مردانه در میدان عمل ظاهر شود هیچ گاه از دل من و امثال من بیرون نمی رود.

در ادامه ی قسمت های اندک و البته گلچین شده سخنرانی آقای صادق لاریجانی ایشان گفت: من دست بچه بسیجی ها را می بوسم. علی الحساب که شما دست بچه بسیجی را قطع کرده اید و قلمش را شکستید. قلمی که هزاران کینه از انقلاب داشته نتوانستند آن را قطع کنند و شما توانستید!

آقای لاریجانی شما گفتید « انتقاد هم می کردند . بابا ما خوشحال هم می شویم از انتقاد » واقعا خوشحال می شوید؟

افلا تعقلون؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۲۸

نظرات  (۲)

۲۸ آذر ۸۹ ، ۱۶:۱۰ گلشن سخن(مریم آرام)
باسلام
خدا قوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت!
ای والله!
عالیه!
خداقوت علی جون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی