نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

نه دی

ماییم و نوای بی نوایی؛ بسم الله اگر حریف مایی

9-Day.Blog.ir

دست نوشته ها، تحلیل ها و نقطه نظرات یک بنده حقیر...
http://drash.blogsky.com

بایگانی
آخرین مطالب
پایگاه مجازی فارسی زبان مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله

پایگاه تحلیل های دانشجویی

عموروحاني

پیروز واقعی انتخابات

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ
Facebook

نظرات  (۳)

خوب بود اما اگر متن اونرو هم میذاشتی بهتر بود.
صفحه ی اول وبلاگت رو کمتر کن صفحه دیر بالا میاد.
برابر اخبار منتشر شده ُ بانک مرکزی تورم بهمن ماه سالجاری را حدود ۲۶ درصد اعلام نموده و اسفند ماه را به مراتب کمتر ! سئوال اینست مگر نه اینکه یکی از معیارهای مهم و شاخص در تعیین نرخ تورم قیمت طلا می باشد ؟؟

پس چطور می شود که قیمت طلا بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته ولی تورم ۲۶ درصد اعلام می شود ؟

قیمت گوشت قرمز بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته و ....... ؟!!!!!!!!!! و برای افزایش هرچه کمتر حقوق کارگران زحمتکش دست به اعلام آمارهای ......... می زنند !  واقعا متاسفم !

برابر آمارهای اعلامی در سال ۵۷ یک کارگر ساده با یک ماه حقوق خود قادر به خرید ۱۶۰ کیلو گرم گوشت قرمز گوسفندی بوده ولی در حال حاضر قادر به خرید کمتر از ۲۰ کیلو گرم میباشد .

و صحبتی با مسئولین محترم نظام :

درحال حاضر کارگران جهت دریافت یک میلیون تومان وام در همین تهران سرگردان هستند و قادر به تامین هزینه های زندگی خود نمیباشند !  ولی آمارهای موجود نشان می دهد که حتی مدیران سطح پائین و میانی پاداشها میلیونی به جیب می زنند !!! و وامهای صد میلیون تومانی قرض الحسنه بلند مدت دریافت می کنند!!!!!!! آیا این آمارها حاکی از عدالت در جامعه و حکومت اسلامی می باشد ؟

تذکر و گوشزدی به مسئولان نظام :

برای برپایی این حکومت اسلامی  و استمرار آن خونهای شهدای عزیزی ریخته شده است ُ مراقب اعمال خود باشید ُ مبادا دنیا فریبتان بدهد ُ آیت الله خامنه ای را الگوی خود قرار دهید و از ایشان تبعیت کنید ُ چراکه ناشکری باعث نزول عذاب شدید می شود(وعده الهی) .

سلام دوست عزیز

وب خوبی دارید موفق باشید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی